12 sie 2016

Małe zakupy kosmetyczne

Wybrałam się do drogerii po zmywacz do paznokci, wyszłam z tonikiem do twarzy. 
Zmywacz może poczekać, a brak toniku moja skóra odczuła dosyć mocno. 
Mój wybór padł na AA Hydro Algi Błękitne Tonik Odświeżający.

Tonik kupiłam za 8,99 zł. Ceny na stronach internetowych wahają się od 10,00 zł do 14,30 zł, więc myślę, że nie przepłaciłam.

Jest to produkt przeznaczony do skory wrażliwej i skłonnej do alergii bez dodatku składników zapachowych. Da się jednak wyczuć delikatny zapach produktu, który nie drażni i nie jest męczący.


Jest to, wg producenta, kosmetyk intensywnie nawilżający. Po jednym dniu stosowania nie czuję nawilżenia, ale na szczęście nie wysusza skóry. Delikatnie czyści twarz, płyn nie klei się, nie lepi i nie ślizga po skórze. Jest na tyle delikatny, że nie powoduje pieczenia, ani nie podrażnia miejsc ze zmianami skórnymi. Miałam kiedyś tonik, który powodował pieczenie, a zapach był tak ostry, ze oczy łzawiły. Dodatkowo tonik delikatnie matuje skórę, co uważam za jego duży plus.

Zamykanie jest proste i łatwe w obsłudze. Delikatnie się otwiera i zamyka. Aplikacja nie sprawia problemu - produkt nie wylewa się w nadmiarze.


Stosujemy standardowo - nalewamy odpowiednią ilość na wacik i przemywamy skórę na twarzy, szyi i dekolcie.


Tonik jest bezbarwny i wystarczy niewielka ilość na waciku, aby przetrzeć twarz. 


Kupując tonik zasugerowałam się opisem producenta. Zależało mi na tym, aby kosmetyk odświeżał skórę i nie podrażniał jej. Po zastosowaniu skóra twarzy jest delikatna i miła w dotyku i wyczuwalnie czysta. To czy AA Tonik Odświeżający działa nawilżająco będę mogła stwierdzić o dłuższym jego stosowaniu.
Ogólnie oceniam produkt bardzo dobrze.

Znacie ten tonik? Jakie jest Wasze zdanie o tym produkcie?

Pozdrawiam
Kokosza



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, postaram się czytać wszystkie. Cenie każdą Waszą opinię, proszę jedynie o kulturalną wymianę zdań. Do każdego komentującego z miłą chęcią zajrzę :)