17 sie 2016

Szybkie zakupu w second hand

Witajcie!

Będąc dziś na zakupach postanowiłam zajrzeć do sklepu z markową odzieżą używaną. 
Jest tam naprawdę dużo towaru i potrzeba sporo czasu, aby wszystko dokładnie przejrzeć.
Ponieważ czasu właśnie mi brakowało i byłam sama z córką, kupiłam tylko 3 rzeczy dla mojej pociechy.

Pierwsza w koszyku wylądowała bluzka z Minnie:



Granatowe spodenki w białe serduszka bardzo mi się spodobały. Tylko żeby pogoda dopisała i będę zadowolona całkowicie ;)


I różowa bluzeczka 


Prawie jak komplet ;)


Za niewielka sumę, bo zaledwie za 9 zł, kupiłam fajne ciuszki dla dziecka. Nie są zniszczone, nie wyglądają na zużyte. Wymagają jedynie prania i prasowania.
Jeśli mamy czas i chęci na przeglądanie ubrań to możemy sporo oszczędzić. 
Na następny wypad do SH wybiorę się sama i upoluję coś dla siebie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, postaram się czytać wszystkie. Cenie każdą Waszą opinię, proszę jedynie o kulturalną wymianę zdań. Do każdego komentującego z miłą chęcią zajrzę :)