11 sie 2016

Pachnący dom

Witajcie!

Lubię kiedy w domu ładnie pachnie. Nie przepadam jednak za zapachami, które długo i intensywnie pachną. Dlatego jakiś czas temu kupiłam automatyczny odświeżacz powietrza Air Wick Freshmatic.
Automat uwalnia regularnie zapach w jednakowych dawkach przez cały dzień. Sama mogę regulować częstotliwość "psiknięć". Jak dla mnie same plusy.


Ceny wkładów Air Wick wahają się od 15 do 20 zł za sztukę.


Jednak znalazłam jego zamiennik w "Biedronce". 


Wkład uniwersalny "Aril" w dwupaku kosztował ok. 16 zł, czyli 8 zł za sztukę. 
Widać znaczną różnicę.


Pojemność obu wkładów jest taka sama.


Różnią się długością rozpylacza. Jednak "Aril" również pasuje do automatu "Air Wick".




Jedyna różnica to długość "psiknięcia".  Wkład "Aril" "psika" krócej. Czy jest to wielka różnica? Wg mnie nie, zapach uwalnia się właściwie tak samo i jest równie intensywny. Czuć go równie długo między psiknięciami. Przy ustawieniu na najmniejszym kwiatku wystarcza na 60-70 dni.
W małym pomieszczeniu, jak na przykład łazienka, wystarczy ustawić najmniejszą częstotliwość, w większych preferuję częstsze "psiknięcia".


Jeśli chodzi o wybór zapachów "Air Wick" ma ich więcej. Jednak zapachy "Aril" również mi się spodobały. 
Jeśli znacie inne zamienniki wkładów to dajcie znać, z chęcią wypróbuję również inne marki:)

Pozdrawiam
Kokosza

1 komentarz:

Dziękuję za komentarze, postaram się czytać wszystkie. Cenie każdą Waszą opinię, proszę jedynie o kulturalną wymianę zdań. Do każdego komentującego z miłą chęcią zajrzę :)